Tired of sleeping

Jag har konstaterat att jag måste ha allvarliga problem med min sömn.

Just nu är jag inne i min normala period. Jag sover ganska bra om nätterna, och ingenting på dagarna. Lägger mig inte ens och vilar nu! Men när jag är inne i min dåliga period så sover jag jämt! Jag kan sova flera timmar under en natt, riktigt djupt. Sen vaknar jag riktigt trött, är vaken i en timme, sen kan jag gå och lägga mig och sova ett par timmar igen. Vissa dagar är det så pass illa att jag går och lägger mig 19 på kvällen och kliver upp vid 16-17 tiden näst dag. Dom dåliga perioderna pågår alldeles för länge.

Och grejjen är, att jag kan verkligen inte rå för det. Jag kan inte heller göra någonting åt det. det bara blir och jag har ingen kraft till att stå emot sömnen. Tro mig, jag har prövat det mesta. 

Det här är ett sjukt jobbigt problem. Min fritid och mina vänner blir lidande för mina sömnproblem. Jag orkar inte ens prata i telefon med mina vänner eller med David när det är dåliga perioder. Så nu vet ni den verkliga anledningen till att jag ibland inte svarar i telefonen eller svarar på sms.


I´m tired of sleeping
Everytime I close my eyes
I know i'm missing something


image64


Kommentarer
Skrivet av: Ida

Det är ju nåt som är allvarligt fel. Sök hjälp av läkaren, kolla om du har vitaminbrist. Kolla allt, för nåt är ju fel. Jag är också trött nästan jämt men håller mig vaken på dagarna. Jag förstår inte vad det är som är fel eftersom du inte verkar kunna det.
Puss gumman!

2008-02-17 - 21:44:14
URL: http://jenkka.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0