Cut My Hair

Två mycket goda vänner till mig hade suttit och tänkt på mig igår och konstaterat att det var så länge sen dom träffade mig. Så dom ringde mig, och tyckte att vi skulle träffas. Hur gulligt är inte det då? Kändes jättekul :)

Ena tjejen, Matilda, har så länge jag har kännt henne haft en dröm om att bli frisörska. Nu går hon frisörlinjen, första året på John Bauer.

Vi tog en promenad hem till Matilda igår kväll, efter att jag hade frågat henne lite snällt om hon kunde klippa mig. Jag velade hit och dit om hur jag ville ha håret. Samtidigt som jag ville behålla längden på håret så ville jag ändå att det skulle se riktigt klippt ut. Mycket uppklippt, kanske lugg, hockeyfrilla?!

Med sina proffsiga (och dyra, knappt så att man vågade titta på dom faktiskt) saxar klippte hon, och en efter en föll hårtussarna ner på golvet. Var lite nervös faktiskt, men fick titta mig i spegeln efter en liten stund och konstaterade att det såg riktigt bra ut, men att jag ville att hon skulle ta mera. Mycket mera.

Jag blev sjukt nöjd med slutresultatet. Matilda har alltså gått frisörlinjen lite mer än en termin, och hon klipper som en gud! Jätte jättestort tack Matilda! :)


Haha, jag bara skrattar åt dom här bilderna. Så trött jag ser ut! Dessutom är det inte världens bästa bildkvalité.


               

     


Här bjuder jag på veckans fuling ;P

image57

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Wow Sarah! Glasögonen är skitsnygga! Och håret med! =) Puss!

2008-02-07 - 19:23:43
URL: http://annelie86.blogg.se
Skrivet av: Emelie

Gud vad bra du blev i håret =). Och riktigt fina glasögon. Hoppas allt är bra med dig.

2008-02-07 - 19:31:36
URL: http://emeliesahlin.bloggspace.se
Skrivet av: matilda

du är fett het va och tack för de fina orden :)

2008-02-07 - 19:43:53
Skrivet av: kucin frida =)

Känner knappt igen dig juh gumman =)
Men fina brillor o glasögon!
Kram

2008-02-07 - 20:50:30
Skrivet av: Anonym

Va fin du är gumman

2008-02-07 - 22:04:39
Skrivet av: Tanya

Vad söt du blev! =) Och glasögonen var verkligen skitsnygga =) Det ser ut som dom är gjorda för dig..haha Kram

2008-02-08 - 09:59:14
URL: http://datsmor.bloggagratis.se
Skrivet av: Kicki

Det ser nice ut, men jag tror du får lägga upp lite fler, där man ser ännu bättre! =) Det här låter konstigt men.. jag drömde Inte om dig inatt. Jag var hos dig och drömde om Stig och Markus och en massa andra.. men du var inte där =( Jag var jätte ledsen. Berättar en annan gång.Puss

2008-02-09 - 12:30:17

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0