Uppdatering


Häromdan var jag iväg och köpte rejäla vinterskor. Eller ja, rejäla är bara förnamnet. Det går ju knappt att gå i dom, så stela är dom. Tänkte att jag skulle ta dom idag när jag skulle iväg och jobba. När jag gått 10 meter hemifrån så fick jag kramp i fötterna, och skavsåren på hälarna började uppenbara sig. Så mina fötter var helt döda när jag kom till Lit.

I tisdags så tog jag en dag med helshopping. Egentligen skulle jag inte åka ner på stan, men gjorde det iallafall. Ida följde med också. Jag köpte vantar, halsduk, mössa, skor, kläder till julafton, kläder till nyårsafton, julklappar till Agnes, Evangeline och Nova. Så nu har vi 2 julklappar kvar att köpa. Dom svåraste :P

Ikväll klockan 20.30 gör jag helg. Det ska bli väldigt skönt, och jag ska passa på att vila upp ryggen så mycket som går. Det knäckte nämligen till ordentligt i förrgår, så jag kunde varken stå, sitta eller ligga. Nu känns det något bättre, men det är fortfarande inte bra.

På lördag ska vi hem till Kicki och Pether på glöggprovning. Ska bli mysigt :)

Jag har världens bästa vänner, och världens underbaraste pojkvän! ♥

Kommentarer
Skrivet av: SaraH

ajje hoppas ryggen blir bättre! PUSSSS

2008-12-11 - 14:17:41
URL: http://slajsara.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Vad ska du ha på dig för fint då?! Puss!

2008-12-11 - 18:59:40
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0