Så mycket


Ja, det finns så mycket som jag vill skriva, men jag verkar ha tappat lusten totalt för det här med blogg. Jag började så bra på ett inlägg om Årehelgen, men det har jag inte orkat skriva klart. Får se om det publiceras så småningom.

Att sluta snusa går ganska bra.  I fredags köpte jag en dosa Onico, den räckte hela helgen + halva måndagen. I måndags syndade jag och tog (endast) 2 riktiga snus på hela dan. Jag vet att man inte ska snusa Onico. Det är inte bra, plus att den smakar vidrigt. Men den har varit min räddning vissa stunder. Jag kämpar på.

Helgen som var ägnade vi åt städning, tvätt, bakning och lite annat. Frysen är proppfull med bullar, muffins och kakor, så det är bara att komma förbi på en fika, typ nästa vecka eller nånting. För nu jobbar jag torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag. Visst, jag älskar mitt jobb, och jobbar väldigt gärna, men ja..

Önskelista från Evangeline, Ella och Elias efterlyses!

Egentligen så vill jag inte ha några julklappar. Eller visst, det är ju kul, men julen för mig är att få umgås med nära och kära och bara ha det mysigt och bra. Jag kan inte minnas hur många år sen det är jag sist skrev en önskelista, så bara för skojs skull så ska jag skriva en här och nu :)

Ett fallskärmshopp
Ett frisörbesök (klippning och färgning)
Nya vinterskor + vinterjacka
Kläder
Presentkort på tatuering
Scene It (tvspel till xboxet)
Tjockstrumpor
Nya glasögon

Till slut så måste jag bara säga, att jag har världens finaste och underbaraste pojkvän. Han är så himla himla söt när han sover! :)

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Duktig du är med snusningen ändå då!! =) Puss

2008-12-03 - 09:49:48
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Ja du är jätteduktig gumman! Ska få Evangeline att skriva önskelista, jag väntar ju också på den! =)

Tycker din pojkvän är lite ful när han sover, men så är det bara jag som får säga! ;) Puss!

2008-12-03 - 10:04:03
URL: http://annelie86.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Hej Emma heter jag och har startat ett projekt med min vän Sara. "Vägen till emmas rötter"

Vi vill genom den insperera andra att också följa vägen till sin dröm.

Projektet går ut på att vi ska hitta mina biologiska rötter i colombia.

Via vår blogg får du följa med oss på vår resa.

Titta in vett ja, så hoppas jag vi ses där!!

MVH/Emma

2008-12-04 - 17:24:09
URL: http://emerentiass.blogg.se/emmasresa

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0