Klockan är över elva


och jag har redan jobbat i fyra timmar. Klockan ett tar jag en välförtjänt rast för att sen återgå till jobb klockan fyra igen. Sen blir det hem och dejta kudden i ett par timmar, och sen samma visa i morgon. Jag är trött, sjukt sjukt trött. Men det är bara att kämpa på.

I torsdag blev jag och Tommy bjuden ner till Annelie, Andreas och Evangeline på middag. Det bjöds på en ruggigt god Kycklinggratäng. Mums! Jag och Annelie drack lite vin. Evangeline sötnosen var febrig :(. Gud vad hon pratar! :D Också rätt som det är så brummar hon som en bi :Dl. Tant Sarah fick ge Evvan kvällsvälling *mys* :). Tack så mycket Annelie och Andreas för god mat och trevligt sällskap.

Igår kom flickorna och hälsade på. Vi åt lunch, och surrade lite skit. :).

Vi hann ner på stan igår. Och vi hann köpa klart alla julklappar, på en timme och en kvart! Det ni :P. Sen for vi och storhandlade på kvantum, och sen hem och åt middag. Sen satt jag och slog in julklappar medans Tommy satt och sov i soffan :)

Oj, pliken kallar!

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Tack själv gumman, det var så kul att ni kom! =) Puss!

2008-12-20 - 21:54:26
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0