God jul!


Julafton var jättetrevlig och jättemysig. Jag fick sovmorgon till klockan tolv. Då klev jag upp, duschade och piffade till mig lite. Klockan 15 skulle vi vara hos Annelie, Andreas och Evangeline.

Vi åt och drack gott, ris ala malta, mums! Och julsnapsen såklart :)

HERREGUD vad julklappar det var! Halva deras vardagsrum var fullt med juklappar. Dom flesta var till Evangeline. Jag hade inte förväntat mig några julklappar, eftersom att jag uppskattar sällskapet och stämningen mest, men det blev några paket ändå :). Fick en badanka som lyser när den kommer i kontakt med vatten :), fick jättefina och härliga tjockstrumpor som svärmor hade stickat (det hade jag faktiskt önskat mig jättemycket!), och av Tommy fick jag Scene It (Som spelet Buzz, fast det här är till x-box) :D, och om ni kollar några inlägg tillbaka så stog det på min önskelista :). Gemensamt så fick vi en jättebra traktörpanna, jättefina foton på Elias och Ella, jättefint bröllopsfoto på Annelie och Andreas, och en jättefin almanacka med bilder på Evangeline. Också fick vi presentkort på bio, och presentkort på Inspiration.

Efter julklappsutdelningen så for jag och Tommy hem till Kicki, Pether och Agnes. Agnes låg och sov när vi kom, så Kicki fick öppna Agnes paket :). Vi spelade spel och hade jättetrevligt :). Efter en stund så for vi tillbaka till Annelie och Andreas. Då spelade vi ett jätteroligt spel, Trodde Du Ja :) och efter det så for vi hem.

Tack så mycket allihopa för en jättetrevlig julafton, och tack så mycket allihopa för jättefina julklappar!

Och tack till Tommy för att du är världens bästa och underbaraste. Tack för att du ställer upp som du gör. Jag älskar dig så otroligt mycket!

Och tack till lillebror för hjälpenj. Du vet vad jag menar.

Kommentarer
Skrivet av: kucin frida =)

God fortsättning på dig!

2008-12-25 - 16:37:59
Skrivet av: Annie

Tack själv gumman! Evangelines julklappar var jättebra! Pussar!

2008-12-25 - 22:15:26
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0