30 års kalas


Det var jag och älksling iväg på igår. Hans bror fyllde 30 för några dagar sen, och igår firade vi (familjen) honom med middag, tårta, whiskey, vin och allt möjligt annat. Det var jättetrevligt, och gud vad vi skrattade :D

Nu har jag snart jobbat 4 av mina 6 dagar i ett sträck. Skönt att jag hade korttur igår, och att jag även har det idag. Igår hann jag hem och duscha, sen gick vi ju till Tommys föräldrar. Och jag somnade nog inte förrän vid 02 tiden inatt. Så efter att jag har slutat idag så ska vi fara till pappa en sväng, sen när vi kommer hem så ska jag lägga mig och sova ett par timmar. Skönt som tusan ska det bli!

Jag har så dåligt samvete. Jag köpte ny vinterjacka häromdagen, och det var väl inte ett dumt köp egentligen, men jag köpte två tröjor också, som kanske inte var jätteviktiga köp just nu. Vet inte riktigt vad det är med mig. Jag får så dåligt samvete för allting känns det som.

Ne, nu ska jag fortsätta jobba. Har nu bara 2 timmar kvar. Nedräkningen är påbörjad.

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Bra att du uppdaterar nån gång. Puss

2008-12-07 - 22:35:17
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Kul det var att ses igår! =) Ostkrokar och ostsmak... ;) Puss!

2008-12-07 - 23:43:58
URL: http://annelie86.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0