Renovering


Ja, som ni ser så har min blogg fått sig ett lyft. Jag vet inte om jag är riktigt nöjd än, men nu har jag suttit hela kvällen och pysslat med det här. Så nu får det se ut så här tills vidare.

Berättade jag att Emelie, Lotta och jag shoppade loss i torsdags? Jäklar! Vi for runt hela stan och shoppade. Jag kom bland annat hem med två par nya jeans, och en massa annat. Snacka om att jag var slut i fötterna efter den dan. Men det var det verkligen värt. För vi hade jättekul. Efter shoppingen så köpte vi oss en varsin sallad, hämtade upp Ida, och for hem till mig. Vi surrade om killar och allt som hör därtill, vi diskuterade sexleksaker, drack kaffe och fnittrade.

När alla flickorna hade åkt hem så var jag trött, men väldigt nöjd och glad över dagen.

Ne, undrar just om man skulle sova en stund?

Kommentarer
Skrivet av: Tanya

Snyggt! =)

2008-08-31 - 11:56:02
Skrivet av: MaSa

Du är så jäsingens vacker Sarah så jag har inte ord. <3

2008-08-31 - 13:25:53
Skrivet av: kickan

sv: japp,super mario är det bästa som finns bland tv-spel:P

2008-08-31 - 16:22:38
URL: http://kick86.blogg.se/
Skrivet av: T

ojojoj vart har man snubblat in nu då :)

2008-08-31 - 21:22:05
Skrivet av: Gurrigurran

Tack för dina fina ord sötis! Jag tycker om dig med! Så fort jag får pengar så bokar vi in ett zizzi besök :D Puss

2008-09-01 - 13:01:25
URL: http://nogg.se/gurran
Skrivet av: TuffLoysan

Snygg sida!

2008-09-01 - 19:42:07
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0