Påväg upp ur gropen?

Det verkar som att mitt liv börjar ta lite fart igen. Jag har börjat prata timvis i telefon med mina vänner, jag har ganska mycket inplanerat den här veckan såsom ljusparty, shopping, dejt?, och en annan rolig grej som jag inte kan avslöja. Planerna på att åka till Olofström är nästan spikade. Inväntar bara ett datum då jag kan komma.

Däremot så har det blivit ganska lite jobb nu ett tag, men det hoppas jag också vänder snart. Eftersom att en av mina sötnosar frågade om jag ville hänga med till Ibiza nu i höst. Och självklart vill jag det! Så då gäller det att jobba mycket, och shoppa lite :)

Känns skönt att jag har tagit mig i kragen och börjat vara lite social igen.

Kommentarer
Skrivet av: Kicki eller Pether

Om det är dopet du menar så får du skriva det, bara du inte skiver exakt vart och när. =) Ses onsdag. Puss!

2008-08-26 - 08:35:00
URL: http://allahososs.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Självklart ska vi dra iväg. Måste kolla det där så snart jag får ett mer specifikt schema bara. Puss

2008-08-26 - 13:32:47
URL: http://jenkka.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0