Fjärilar i magen

Jag måste erkänna en sak. Jag är faktiskt nervös. Jag tror att jag har snusat upp en hel dosa snus på bara ett par timmar. Snus brukar lugna mig, men inte den här gången.

Vad pratar man om? Vill han veta någonting om mig? Hur djupt vågar man gå? Jag vill veta allt om honom! Jag ber till gud om att jag inte ska vara klumpig och göra nånting pinsamt. På bion då? Ska man bara sitta tyst i ett par timmar och se filmen, eller ska man lägga in någon kommentar nån gång ibland?

Jag vet inte hur man gör det här. Jag har aldrig gjort något sånt här. Det är sånna här gånger man hatar filmer, för att allting verkar så enkelt, och alla verkar så kolugna. Men det här är läskigt nervöst!



Kommentarer
Skrivet av: TuffLoysan

Är det en dejt på gång..? =)

2008-08-22 - 18:30:25
URL: http://tuffloysan.blogg.se/
Skrivet av: cissi

Huredu, jag lovar att han inte kan motstå dig!

2008-08-23 - 19:14:56
URL: http://cecilianielsen.blogg.se/

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0