Slapp och skön dag

Försökte dock få tag i B, eftersom att jag misstänker att det var hon som ringde förut. Men det var upptaget hela tiden. Sen när jag prövade efter en stund igen så var hon inte anträffbar. Synd.

Har deklarerat nu också. Och jag som trodde att jag skulle få en enorm restskatt, men istället får jag tillbaka en ordentlig slant, vilket känns väldigt skönt.

Kikar lite smått i olika kataloger. Är sugen på att beställa lite nya kläder till våren/sommaren. Har hittat en del som jag antagligen kommer att beställa. Klänningar bland annat! Jag som aldrig har på mig klänning :)

I morgon väntar jobb från tidig morgon till sena kvällen. Och likaså på söndag. Så nu ska jag krypa ner i sängen och somna till en film.


Agnes och Evangeline, världens finaste tjejer


Kommentarer
Skrivet av: Ida

Oj då det var ju massor det!!! Jag får tillbaka ca 2500. Men är väldigt nöjd med det. Eftersom att jag gick månader och jobbade utan att tjäna 1400 när vi gick i skola. Och då drar de ju ingen skatt.

2008-04-11 - 22:08:01
URL: http://jenkka.blogg.se
Skrivet av: tias masa

du är fin i allt även om du har klänning eller inte. Tycker om dig Sarah. Kram

2008-04-12 - 06:04:58
Skrivet av: Annie

=) Måste träffas snart gumman! Så du får se min lilla flicka i verkligheten! Puss!

2008-04-12 - 09:52:56
URL: http://annelie86.blogg.se
Skrivet av: Linda

Ja du gumman.. När får vi jobba tillsammans nästa gång då?? Är du på jobbet på måndag? Tänkte svänga in en snabbis innan sjukhusbesöket..
Kram kram

2008-04-12 - 16:04:56
URL: http://linda0644.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0