Neil Armstrong

Ja, det var det bästa jag kunde komma på.
Men allvarligt. Hur lejsamt är det inte med dessa rubriker?!



Jag kan börja med att berätta att jag har huvudvärk, värk i axlarna och värk i ryggen. Är dessutom jättetrött, så jag begriper inte varför jag är vaken fortfarande. Eller jo, jag ska kika på en film alldeles strax. Undrar just hur många minuter jag hinner se innan jag slocknar?

Ja, vad ska jag säga? Har fått några jobbdagar nu i april. Schemat kommer med största sannolikhet att fyllas på eftersom. Det kunde B garantera. Och det känns ju bra. Även om det kanske inte blir mer än ett par timmar vissa dagar, men det är ju alltid nånting. Har även talat om för B att jag väldigt gärna jobbar nu till sommaren, vilket var väldigt uppskattat.

Nu i helgen som var så fick vi besök av en liten tjej. En riktigt duktig tjej! Hon har sovit över här många gånger nu utan några som helst problem. Aldrig nån gång har hon sagt att hon har hemlängtan eller nånting sånt. Hon hjälper till med städning, matlagning, duka på och av bordet och en massa andra saker! Och jag har aldrig varit med om att det har varit knussel och bank när hon ska sova. Aldrig. Hon går upp och tar på sig pyjamasen och borstar tänderna utan problem. Det är aldrig något tjat om att hon inte vill lägga sig. Utan istället säger hon "Också ska du läsa en saga för mig Sarah." Och självklart vill man göra det! :) Den här lilla tjejen är 4 år.

Ne, nu ska jag kika ett par minuter på den där filmen.


Kommentarer
Skrivet av: http://TUMADRE.blogg.se

härligt att folk bloggar den här tiden också så jag har lite nattläsning! (svårt att sova) :) godnatt!

2008-04-09 - 03:01:38
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0