Fruktansvärt ostabil

Jag känner folk som har varit i den situationen som jag är i nu. Jag har tröstat dom, och funnits där för dom så gott jag har kunnat. Mitt mål har varit att se till att dom inte ska känna den där ensamheten. Nu vet jag hur det är. Man känner sig fruktansvärt ensam. Det känns som att jag är den enda i hela världen som har varit i den här situationen.

Vad kommer att hända nu? Kommer allting bara bli ett rent helvete? När ska det hända någonting riktigt bra i mitt liv? Jag tycker att det har varit nog med motgångar och svårigheter nu. Jag hade behövt någonting helt annat än det här. Det hade alla.

Jag kan bara stå brevid och se på. Jag kan inte göra ett smack, mer än att stå brevid och se på. Jag kan bara må dåligt över det och vara rädd för vad som komma skall.


Jag är arg, rädd, orolig och ledsen. Det skär i hjärtat.
Det gör ont. Så ont.

image144


Det spelar ingen roll hur mycket ni frågar, eller vem som frågar. Jag kommer ändå inte att berätta vad det handlar om. Det här vill jag behålla för mig själv. Ni kommer säkerligen att få reda på det tids nog. Men inte av mig. Jag kände bara att jag ville skriva av mig lite.

Jag är så fruktansvärt ostabil just nu.

Kommentarer
Skrivet av: Annie

Gumman... Jag vet ju inte vad det handlar om men jag vill att du ska veta att jag finns här. Alltid! Puss!

2008-04-22 - 09:30:42
URL: http://annelie86.blogg.se

Här skriver du:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)


Har du en blogg?



Så, vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0